Tuesday, June 22, 2010

GEMOK


Aaarghhhh!!!!!!!aku da gemuk ........tengok la jadual makan aku yang tak teratur ni..

7.30 breakfast
10.30 makan pagi
1.30 lunch
4.30 minum petang
6.30 dinner time
10.30 makan2 biskut
12.00 minum2 (if tak tidur lagi)

Pernah tak korang jumpa makhluk yang banyak makan macam aku ni. Ini lah yang dikatakan hidup untuk makan bukan makan untuk hidup. Actually aku ni bukanlah pelahap sangat dah hobi aku suka makan kalau ada makanan aku makan la if tak ada tak la pula mati kalo setakat tak makan satu hari kan. Kalau tak macam mana nak menunaikan ibadat puasa kan. Tapi itu lah ceritanya sepanjang aku lepak je kat rumah dan aktiviti utama yang aku buat adalah makan makan and makan lagi. Apabila makan makan and makan badan aku konfem dah naik 2 or 3 kg.

HUHUHUHU!!!!!!!

Taknak gemuk tak sihat ....



Bile la nak jadi kurus and langsing...




2 comments:

Unknown said...

actually...petuanya senang jer...makan dgn kerap tapi sedikit-sedikit...jgn makan terlalu banyak pada satu2 masa...

IRAH HAJERAH AZMAN said...

setuju dgn yg di atas