Thursday, May 27, 2010

what difficult thing???

Nak tahu benda ape yang paling susah dalam hidup aku???Ada 1 sebab je aku memang sangat susah iaitu :


antara A dan B which one u prefer??
anda semua mesti tak faham...

Actually aku sangat la mengalami masalah yang sangat besar kalo aku terpaksa memilih antara dua sebab antara 2 mesti ada kelebihan and kekurangan masing2 tapi yang kita tahu hanya 1 sahaja yang perlu kita take off so bukan kah itu ibarat hidup dan mati if tersalah buat pilihan tergadai pula masa depan...aku memang tension bila ada dalam keadaan macam ni yela nak follow orang tapi ini life aku kan..Perjalanan hidup seseorang tak sama kan..Tapi masalahnya aku ni sangat la tak independent betapa la aku ni tak mature walopun usia aku ni kalau diibaratkan padi sudah boleh dituai..huhu elok jadi padi cukup time tuai dapat hasil..hahaha aku merepek lagi...

Masalah sungguh dunia ini...huhuhu tapi yang pasti mesti ada time kegemilangan aku..Memang la ada tapi zaman tu dah berlalu untuk kembali ke zaman kegemilangan kena la berusaha keras..just wait and see la aku mesti sampai ke tempat yang aku impikan...nak tau kat mane??di hati korang..Hahaha

i myself yang berotak serabut but i not schizo...

1 comment:

z.a.r.a said...

aku pun slalu dpt mslh yg sama. Cuma lain sikit keadaannye, bila trpaksa pilih antara 2...at d end of d day, pilihan aku slalunye salah...adoii~

redah jelah~ yg pntg kna pikir msk2 sblum buat keputusan hehe :)